CLASSICAL Archives

Moderated Classical Music List

CLASSICAL@COMMUNITY.LSOFT.COM

From:
Aaron Rabushka <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 28 Mar 1999 16:07:10 -0600
Dzien dobry z Miasteczka Krow! (to jest, "Greetings from Cowtown!") Bardzo
mi byla przyjemnosc widziec nowe listy pana na MCML! To jest rok ze mieszkam
w Miasteczku Krow (to jest w Fort Worth'ie w Texasie) i bardzo mi podoba
zycie tutaj. Juz mi bylo latwiej poznac muzyki ktorom interesuja moje utwory
tu ze gdy mi bylo w Missourim.  Takze ja z Fundacja Zyjacej Myzuki (Living
Music Foundation) planujemy kilka koncertow w Bucurestim (w Rumunii) w
listopadzie gdzie przedstawiemy muzyke przez Amerikanskich kompozytorow. Te
koncerty wlaczylyby kilka z moich utworow(=these concerts should include
several of my works).

Z pozdrowieniami (wszystko najlepszego na Wielkanoc),

Aaron J. Rabushka